O projektu DECAP-HE
Projekt Oblikovanje za povečano kompetentnost skozi aktivno participacijo v visokem šolstvu / Designing for Enhanced Competence through Active Participation in Higher Education, smo izvajali od leta 2022 – 2024 in je bil financiran s strani norveškega finančnega mehanizma Norway Grants s strani Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj. V projektu sodelujejo Univerza Alma Mater Europaea, Pedagoški inštitut, Študentska organizacija Slovenije, Gospodarska zbornica Slovenije in Kristiania University College iz Norveške.
Na podlagi opazovanja dobre prakse (Kristiania University) in obsežne raziskave med študenti in delodajalci, smo zasnovali didaktični programa Uvod v poučevanje in učenje v visokem šolstvu – UPUVI. Razvili smo didaktično-učna gradiva, ki so učiteljem v pomoč pri razvoju učnih strategij v praksi. UPUVI je v stalni uporabi in razvoju tudi po zaključku projekta v okviru pedagoške službe Center za pedagoški razvoj in pomoč učiteljem na AMEU. Program je odprt tudi za predavatelje iz drugih visokošolskih zavodov in je namenjen nadaljnjemu razvoju in krepitvi sodelovanja na tem področju.
Za namen zagotavljanja in razširjanja visokokakovostnih, k uporabniku usmerjenih virov za podporo strokovnemu razvoju učiteljev ter krepitev njihovih pedagoških veščin in kompetenc za ustvarjanje aktivnih učnih okolij v visokem šolstvu, smo razvili Digitalno Središče za okrepljeno poučevanje & inovacije – SOPI. Le-to je namenjeno razvoju in krepitvi znanja in kompetenc učiteljev, za ustvarjanje inovativnega, na študenta osredotočenega učnega procesa s pomočjo pedagogike aktivnega učenja ter integracije smernic in modela aktivnega učenja. SOPI bo trajno podpiral razvoj učiteljev ter izmenjavo znanj in praks pri poučevanju, krepil interdisciplinarno in institucionalno povezovanje ter spodbujal gradnjo in vzdrževanje skupnosti pedagoške prakse in inovacij v učenju. Ob tem veliko pozornosti posvečamo kompetencam diplomantov in zaposljivosti le-teh ob sodelovanju z delodajalci.
doc. dr. Polonca Serrano, vodja projekta